Documenten delen met medewerkers

mei 2024

Het is vanaf nu ook mogelijk om documenten te delen met uw medewerkers. Dit kan via de medewerkers web portal en via de app.


Inklokken via de App

maart 2024

Het is vanaf nu ook mogelijk om voor de medewerker via de app in te klokken op de toegewezen diensten.


Nieuwe opmaak

februari 2024

Het nieuwe design staat online!

Apple App Store


Medewerkers iOS App

april 2022

Voor de medewerkers is het mogelijk om hun rooster in te zien op de Securityplanner App

Apple App Store


Nieuw kantoor

januari 2022

We hebben een nieuw kantoor, vanaf 1 januari bent u welkom op ons nieuwe kantoor.


Medewerkers Android App

17 februari 2021

Voor de medewerkers is het mogelijk om hun rooster in te zien op de Securityplanner App

Ontdek het op Google Play


Periode beheer en passen monitoren

1 februari 2021

Om zo flexibel mogelijk om te gaan met de verschillende periodes is het nu mogelijk om uw eigen periodes aan te maken om bijvoorbeeld nog sneller diensten te maken.

Voor de passen van de medewerkers/personeel is nu een aktieve controle op de verloopdatum zo kan het niet meer voorkomen dat iemand met een verlopen pas werkt!


COVID-19

1 december 2020

Juist in de corona periode is een online plannings-systeem ideaal om uw administratieve medewerkers thuis te laten werken! 


Securityplanner

2 November 2020

Securityplanner V1.0 is publiek online beschikbaar. Deze online tool voor de beveiligingsbranche heeft als doel om het administratieve proces van het beheren van medewerkerkers, klanten, projecten en diensten zo flexibel en simpel mogelijk te maken.

Securityplanner bevat in de basis de volgende onderdelen:

  • Medewerkers / personeel beheer. Zowel eigen personeel als ZZP'ers.
  • Klanten beheer
  • Projecten beheer
  • Planning